2009/09/28

Photobucket
Photobucket
Photobucket

6 comments:

Caroline said...

Jag har nog aldrig sett någon med så vackert hår. Helt galet vackert!

cocorosy said...

xdfsdfdfgghj jag dör. verkligen. dör. det här är så himla fint ååhhh!!

Albin said...

vackra flicka..

Nej jag tycker absolut inte att vi ska sitta och finna meningen med livet tillsammans, för det finns ingen mening med livet. Jag tycker vi ska sitta och göra det vi tycker om tillsammans eller möjligvis komma på vad det är. Det har mycket mer mening än att lösa något meningslöst

Albin said...

ska lägga till dig i mina länkar dessutom..

haha ordet jag ska skriva in är prest. snajdigt

Annie said...

Ni alla är så fina mot mig, tack!<3

Albin, fina man (ingen pojke längre). Du ska alltid komma med smarta grejer så man känner sig dum! Men det du säger är sant. Meningen med livet är en menigslös fråga. Eftersom livet är att undvika döden. Puss prest :*

emma said...

jösses