2009/09/09

09/09/09

Photobucket
Photobucket

7 comments:

Emma said...

såfiiiiiint älskar människan på vägen

Knut Koivisto said...

Du har så fina bilder, Annie.. poetiska.. sökande..
Kan du inte dela med dig lite till oss också.

cocorosy said...

åh, översta bilder är helt underbar!!! älskar att det går någon på vägen utanför fönstret, långt där borta.

Annie said...

tacktacktack ni är alla så fina och gör att jag vill fota mermer!

Knut: Jag tänker på det varje gång att jag verkligen borde lägga upp bilder på fotograf stockholm med! Men jag vet aldrig vad jag ska lägga upp. Men jag ska bättra mig. Lovar.

Knut Koivisto said...

Bara lägg upp ett urval härifrån, så är du på god väg

Anonymous said...

Fina bilder du bjuder på =)
Undrar dock vad du gör, för att få fram den 60-tals känsla ?? övertoningskarta eller?

Annie said...

Tack så mycket!
Jag brukar måla med pensel på olika lager i Ps och sedan ändra "blending mode" och dra ner "opacity"! Låter väldigt konstigt kanske, men testa och bara lek runt i photoshop! Så jag lär mig :>
kram