2008/12/17

71

Allt känns sådär helt lagom bra. Mer än bra. Arvika, Emmaboda, Grekland och Coldplay i sommar. Det kan inte bli fel. Är heller inte ledsen längre, men ska ändå blir skönt att komma bort i tre veckor och då menar jag inte bara från skolan. Betygen går nästan för bra, känns som att nu kan det bara bli sämre. Tack till mina fina vänner som alltid håller min hand när det behövs men inte bär mig helt och hållet. Den här julen blir nog också väldigt bra, tillochmed morfar kommer upp. Saknar honom, hans goda morfarslukt och lite runda mage. Precis så det ska vara. Önskar mormor kunde få vara med också, tror hon skulle varit stolt över mig idag. Godnatt!

2 comments:

Mamma said...

Klart mormor sitter där uppe och är stolt, det förstår du väl. Inget undgår henne nu för tiden. Vi är alla så stolta över dig! Du är bäst!

Annie Jensen said...

Men mest stolt är hon över dig. puss!