2008/12/20

455

Jag hörde trummorna på stan, dom sa att du lämnat mig. Jag hörde vad demonerna sa: det är slut och ingen kan hjälpa dig. Jag trodde jag sett det mesta, det här var inte vad jag väntat mig. Jag försöker att gå som en man nerför hjärtats ensamma gata. Där kärlek och hat går hand i hand, sitter jag och bara saknar dig. Nu är allt sagt och gjort och jag kommer aldrig att få tillbaka dig. Men aldrig någonsin vill jag ha tillbaka dig. Saknaden är heller inte lika stark,
vill bara ha min vän.

4 comments:

sarah said...

Du är en sådan person vars blogg man aldrig glömmer adressen till, hur lång tid som än går.

julia! said...

världens finaste låt det där. gillar bloggen!

Annie Jensen said...

Julia, visst är den? så himla fin! tack!

Sarah du gjorde nyss hela min kväll! tack så himla mycket :*

Sara said...

Låten är hur fin som helst, bilden också, bloggen också.