2008/11/18

håll ditt huvud högt för jag älskar allt du gör håll ditt huvud högt jag har allt man kan begära det är allt man kan begära

stoltheten säger åt mig att gå upp på morgonen, att äta, att möta dig varje dag. det gör ont att veta att jag kanske aldrig mer ska få hålla om dig som jag gjorde för bara en ynka vecka sen. men tystnaden är den som känns mest. hjälplös. allt du sagt känns falskt. jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig. vi får se, det löser sig. jag tänker inte gräva ner mig.

Allt det här är för dig
Hör du mig
Hör du mig
Kan du höra mig
Allt vi sagt allt vi gjort
Blev en sång för dig

6 comments:

snirpi said...

awesxdfcggvbjhjnmkk baby <33333333
vi fixarehär, du är stark och inte alls ensam!

Annie Jensen said...

<3456789oih8u det känns så jäkla hemskt nu. men ja det går över blä<33 puss

Frida said...

<333 precis som siri säger, och du :* älskar dig fina tjejen!

Annie Jensen said...

älskar mina flickor <3 vore så jäkla död nu utan er. puss

emma said...

hehehhoo pözz på er och allt sånt!!<232454576

Annie Jensen said...

love u emma e<33 grekland i sommar hhohoh :**